Friday, February 9, 2007

Aweks...

Tak dinafikan kolej ini banyak awek..anak2 org kaya..jikalau anda ingin berseronok, ibubapa anda cetak duit dan ingin membuang masa pergi la belajar di sana..KUTPM hanya melihat wang anda..tentu anda melihat di akhbar2 kononnya KUTPM bagusla ini lar...klu bayar duit aper pun org bleh buat..ADIK2 sekalian zaman skrg ni kerja mmg nak dapat susah..kawan2 yg saya kenal ramai yg menganggur belajar di kolej ini angkara pendidikan tidak berkualiti...di dalam blog ini nanti saya akan cerita pengalaman semasa INTERVIUW..dan jikalau anda ingin belajar juga disana saya akan memberi bebrapa soalan yang perlu anda menjawap sendiri...saya akan teruskan memberi maklumat kepada anda jikalau apa yg saya buat mendapat sokongan dari anda..bukan untuk memalukan sesiapa..saya tak nak anda menjadi mangsa seterusnya..kerana saya menangung hutang sebanyak RM60000 disebabkab belajar dikolej ini..berkat doa dan kemahiran saya sendiri..saya telah mendapat kerja yg baik...

3 comments:

Anonymous said...

tak pula saya tau ada seorang pun pelajar kolej medapat pinjaman sebanyak Rm60k.... lemah lah kamu ni pasti kamu repit sem banyak kali atau kamu tukar kos penjian banyak kali... tak pula saya tau ada orang menangun pembayaran semahal macam tu.... kalau tak pun hanya 40k saja borther......

Anonymous said...

skang KUTPM dah jadi MSU, dah ada kos perubatan dll... apa ko nak cakap??? ko ni adalah org melayu pengkhianat bangsa, ko xleh tgk melayu lain senang, kalau betul Datuk shiukri larikan duit twintech, apa bukti ko? apsal dia x kena tangkap? org mcm ko mayb akan kata dia rasuah sana sini, tp, apa bukti ko yg dia larika duit dsb? jgn dgr ckap org je bro, jgn jadi pengkhianat bangsa...

Anonymous said...

gf aku masuk sini kena fuck dengan orang.