Friday, February 9, 2007

The student....

ok..saya adalah pelajar jurusan bacelor degree di kolej KUTPM..dan saya boleh dikatakan telah ditipu oleh kolej ini, dekannya, dan pensyarah dan juga tuan punya kolej ini Dato ******..Selama saya belajar di kolej ini selama 3 tahun saya tidak pernah menggunakan LAB(iaitu makmal komputer) sedangkan ia memerlukan untuk pengajian saya..tetapi saya dicaj yuran pengajian sebanyak rm200 untuk setiap semester.tiada perisan khusus diajar dan semua yg diajar adalah teori semata2..jgn mimpi anda akan belajar praktikal di kolej ini..kerana saya sendiri pernah mengajar komputer kepada pensyarah kolej ini sewaktu saya menjadi pelajar mereka. dan anda akan dikenakan yuran insurans setiap tahun,dlm rm150..saya hanya mendapat kad keahlian pd semester pertama saya untuk mengaburi mata pelajar then sampai ke semester ke-6 mereka tidak lagi memberi kad keahlian insuran tersebut..ntah kemana duit tu tidak tau lar.then kemudahan kelas ke-3 kolej ini..jangan perdaya dengan warna kolej ini yg funky dan bilik admin yg hi-tech..semuanya setup semata2..tidak percaya..pergi ke bilik kuliahnya dan tandas kolej tersebut...semen kolej tersebut pecah2 dan batu-bata merata2..dinding berconteng,kerusi pecah...dan perpustakaanya pula kekurangan buku..lupa cakap pasal tandas kan..klu belajar dikolej itu..itu antara tandas paling kotor di Malaysia pernah saya jumpa...SAYA AKAN SERTAKAN SEKALI BUKTI TAK LAMA LAGI..APER YG SAYA CAKAP BUKAN CAKAP KOSONG..DAN SKRG SAYA DLM PROSES MENGUMPUL SEMULA KAWAN2 SAYA YG BELJAR DI KOLEJ ITU..."SAYA JUGA MENGALU-ALUKAN PELAJAR DARI KUTPM MENCERITAKAN APER YG BERLAKU DI SANA DI MYSPACE SAYA"...

No comments: