Friday, February 9, 2007

Berita Hot...

i ada 2 berita hot utk anda di luar sane..sumber yg boleh sangat di percayai...yg pertama Kos IT di KUTPM tiada LAN...dan di fahamkan LAN tersebut tamat pada Januari 2007...So amacam belajar di kolej tiada LAN bleh dapat kerja ke...hehehheh...and satu lagi cerita i dapat presiden KUTPM Dato Shukri tu adalah presiden kolej Twintech dulu...di fahamkan dia ni larikan duit student semasa di twintech kerana jatuh bankrap...sekarang dia tubuhkan pulak KUTPM dan menipu anda semua...tgk la sendiri kereta2 mewah dia pakai...kat dunia di senangla..kat akhirat kena tuntut ramai2 wei...tipu duit org...siap kau Shukri.....

3 comments:

Anonymous said...

fuyyoooo.... bagusnya fakta tu... hahahahahahaha.... penyebar fitnah yang luarbiasa bagus.....
apa kata kita jumpa president dan tanya dia pasal LAN di IT tu dan pasal Twintech...
Ya Allah... ni aku nak bagitau skit pasal presiden kutpm, dia tu bukan la majikan yang baik sangat pun. tapi dia dah banyak bagi peluang pekerjaan pada ramai orang melayu. kita aje yang tak puas hati nak itu, nak ini... baru ada degree dah demand gaji rm ribu2.... alahai. pastu fitnah pulak tu.... ada ke kata bawak lari duit twintech... yang aku tahu, datuk dan twintech tu tak de apa2 kaitan pun, paling tinggi pun dorang tu pesaing dalam bidang pendidikan tinggi... pelik2 mana dapat citer ni?

Anonymous said...

"FITNAH ITU DOSA NYA LEBIH BESAR DARIPADA MEMBUNUH", so sebelum anda membuat sesuatu tuduhan dan menyebarkannya, saya sarankan saudara periksa dahulu tentang kesahihan berita pasal LAN & Twintech ini.

Jangan saja saja buat dosa kering jer.... masuk neraka sia sia jer... Tapi sekiranya saudara rasa, NERAKA ada lah tempat yang sesuai bagi saudara, sila lah fitnah lagi... fitnah lah lagi.....

Bersama sama lah kita mencari keredhaan Nya di atas muka bumi ini kerana kita semua menuju ke alam barzakh....

Anonymous said...

terima kasih kerana bersusapayah membuat blog kutpm ni....tp aku nak komen skit je..
untk pengetahuan si pembuat blok kutpm(kolej untk tipu pelajar malaysia) ni..aku dulu pelajar kutpm gak tahun 2003 dlm perniagaan antarabangsa...
Sebenarnya..kalo ko nak salahkan Dato tu..aku tdk bersetuju la..tp kalau nak salahkan bhgn akaun n kurangnya kemudahan tu..aku setuju benarlah...

untuk pengetahuan si pembuat blok....ramai..diulang sekali lagi RAMAI..rakan2 sekuliah aku dahulu mendapat kerja yg agak bagus(executive operation,senior techncn,P.A,Cikgu it.Banker,akauntan dan byk lagi..yg kurang bernasib baik pun setakat gaji rm1700 jer..tu pun salah diorang gak(tidak cari kerja betul2)..

Yg menghairankan aku..mcm mana la si pembuat blog dpt crita Dato tu makan duit pelajar..hairan2...

Walaubagaimana pun aku sokong gak la..ko buat blog ni...